17.8.11

ΓΝΩΣΤΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ : "Έχω κυτταρίτιδα και στραβά δόντια!"

«Πληγώθηκα. Αδικήθηκα. Πόνεσα...», λέει η Ελένη Φουρέιρα, που φωτογραφήθηκε με μαγιό σε αισθησιακές πόζες για να εξομολογηθεί πως έχει κυτταρίτιδα όπως όλες οι γυναίκες και να μιλήσει για τον νυν και τον πρώην σύντροφό της.
Η σέξι τραγουδίστρια μιλά στο περιοδικό «Ok!» για τον νέο και τον παλιό της έρωτα, τις «καυτές» εμφανίσεις της αλλά και την δικαστική διαμάχη με την δισκογραφική της εταιρεία.
«Τα έχω βρει δύσκολα στη ζωή μου και θεωρώ άδικο και κακοπροαίρετο να προσπαθούν να μου κόψουν τα φτερά στην αρχή της καριέρας μου», αναφέρει η Ελένη και παραδέχεται πως η δικαστική διαμάχη με την δισκογραφική της εταιρεία της έχει κοστίσει.
Μιλώντας για τον νυν, τον Δημήτρη Γούτο, η τραγουδίστρια αρκείται να δηλώσει πως είναι καλά, ενώ για τον πρώην, Κωνσταντίνο Γαλανό, λέει πως της έδωσε πολλή αγάπη και την βοήθησε να γίνει καλύτερος άνθρωπος.
«Είμαι διεκδικητική αλλά δεν είμαι Κατίνα. Ομολογώ πως μου έχει συμβεί να κάθομαι έξω από το σπίτι του αγαπημένου μου με τις ώρες για να δω αν θα μείνει εκεί ή θα φύγει. Και κινητό έχει τύχει να ψάξω, όταν ήμουν μικρότερη, αλλά δεν βρήκα τίποτα», παραδέχεται η Ελένη, προσθέτοντας πως θεωρεί τραγική την απιστία και, ειδικά, στους πρώτους μήνες της σχέσης.
Κι αν το μαλλί της είναι σήμα - κατατεθέν, η ίδια δεν κρύβει ότι θα ήθελε να είναι ίσιο και υποστηρίζει ότι το μοναδικό πράγμα που έχει αλλάξει πάνω της είναι... το σχήμα των φρυδιών! «Είναι αστείο να πει κανείς ότι έχω κάνει πλαστικές, γιατί δεν νομίζω ότι έχω και τόσο μεγάλη διαφορά πια. Αν είχα κάνει πλαστικές, το πρώτο που θα είχα φτιάξει θα ήταν το στήθος μου που είναι μικρό ή θα είχα φουσκώσει τα χείλη μου», υπογραμμίζει μεταξύ άλλων.
«Και εγώ, όπως όλες οι γυναίκες, έχω κυτταρίτιδα... Έχω και στραβά δόντια που μου έχουν πει πολλές φορές να φτιάξω αλλά αρνούμαι γιατί και αυτό είναι στοιχείο της προσωπικότητάς μου», τονίζει η Ελένη και, απευθυνόμενη στα νέα κορίτσια, ξεκαθαρίζει πως τα τέλεια σώματα μοντέλων ή τραγουδιστών που βλέπουμε στα περιοδικά δεν είναι όπως φαίνονται! Προφανώς, σε αυτά βάζει και το δικό της: Star.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου