17.6.11

Δημ. Κουσελάς – Εύχομαι το καλύτερο στο νέο οικονομικό επιτελείο !

Υπηρέτησα στο Υπουργείο την Μεσσηνία και θα συνεχίσω να το κάνω !!
Με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων της νέας Κυβέρνησης, ο τ. υφυπουργός Οικονομικών και βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Κουσελάς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Κατ’ αρχήν να ευχαριστήσω τον Πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε να συμμετάσχω στο οικονομικό επιτελείο, σε μία τόσο κρίσιμη περίοδο για τη χώρα και τον λαό μας.
Μου δόθηκε έτσι η δυνατότητα να συμβάλλω ενεργά, ώστε να δημιουργηθούν οι θεσμοί και τα κατάλληλα εργαλεία καταπολέμησης της φοροδιαφυγής.
Ήδη στους 9 μήνες της θητείας μου, μετά από σκληρή και επίπονη δουλειά, είχαμε τα πρώτα θετικά αποτελέσματα.
Βέβαια, δεν ήταν δυνατό ένα φαινόμενο βαθιά ριζωμένο στην ελληνική πραγματικότητα, όπως είναι η φοροδιαφυγή, να εκλείψει μέσα σε λίγους μήνες. Η διεθνής εμπειρία δείχνει ότι τα μέτρα, για να αποδώσουν, χρειάζονται δύο τουλάχιστον χρόνια.
Με τη δημιουργία, για πρώτη φορά, του εθνικού επιχειρησιακού προγράμματος καταπολέμησης της φοροδιαφυγής και με την ολοκλήρωση της ανασυγκρότησης των ελεγκτικών μηχανισμών, η δουλειά μας θα δώσει, στο άμεσο μέλλον, ακόμη περισσότερους καρπούς.
Εύχομαι το νέο οικονομικό επιτελείο να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο τις βάσεις που χτίσαμε, για την αποκατάσταση της φορολογικής δικαιοσύνης και για το καλό της χώρας.
Στο διάστημα της υπουργικής μου θητείας υπηρέτησα με τον καλύτερο τρόπο τη χώρα και τη Μεσσηνία και αυτό θα συνεχίσω να κάνω, με όλες μου τις δυνάμεις, στο Εθνικό Κοινοβούλιο. »

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου