24.6.11

Χριστίνα Λαμπίρη: «Τρέμω στην ιδέα πως θα μείνω χωρίς δουλειά»

Εννιά χρόνια, κάθε μεσημέρι, κάνει, παρουσιάζει και χρίζει Super Star. Έχει κουραστεί; Θέλει αλλαγές; Έχει ανασφάλειες, αγωνίες, αντιρρήσεις; Μπορεί! Το σίγουρο είναι πως η Χριστίνα Λαμπίρη έχει άποψη.
Με τη νέα σεζόν τι αλλαγές θα επιχειρήσεις;
Καταρχάς θα μείνεις στη μεσημεριανή ζώνη, σε καθημερινή βάση;
Δεν έχω ιδέα τι θα γίνει του χρόνου και δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Ξέρω μόνο πως μέχρι τις 8 Ιουλίου θα είμαστε στον αέρα. Φαντάζομαι και ελπίζω πως μέχρι τότε θα τα ’χουμε βάλει όλα σε μια σειρά.
Είσαι παντρεμένη, η κόρη σου είναι φοιτήτρια πια, έχεις διάρκεια στην τηλεόραση σαν μια αποδεδειγμένη –πλέον– αξία της. Λοιπόν; Είσαι ευχαριστημένη απ’ όσα κατέκτησες;
Ναι, απόλυτα. Και κάτι παραπάνω: δεν πιστεύω πως μου έχουν συμβεί όλα αυτά που μου έχουν συμβεί. Απ’ την αρχή το κίνητρο ήταν η τρέλα μου με τη δουλειά που με ευχαριστούσε και όχι το να γίνω γνωστή, το να με γνωρίζουν και να μ’ αναγνωρίζουν ή το να μην κάθομαι στην ουρά στην εφορία. Οπότε όλο αυτό, το μέχρι εδώ που έχω φτάσει, είναι παραπάνω απ’ ό,τι είχα φανταστεί. Η αγωνία μου εμένα είναι να μη μείνω χωρίς δουλειά, όχι το να μη βγω στην τηλεόραση. Έχω ζήσει απλήρωτη –γιατί έτσι ήταν τα πράγματα και όχι γιατί το δεχόμουν– και είχα πάρει δάνειο να κάνω Πάσχα, που το ξεχρέωσα ούτε κι εγώ ξέρω πόσα πολλά χρόνια αργότερα. Τρέμω στην ιδέα πως θα μείνω χωρίς δουλειά.: Down Town/yupi.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου