3.6.11

Απαγόρευσαν στην Τζούλια Αλεξανδράτου την έξοδο από τη χώρα

Η Τζούλια Αλεξανδράτου, είναι εγκλωβισμένη στην Ελλάδα. Θέλοντας και μη δεν μπορεί να φύγει από τα ελληνικά σύνορα τουλάχιστον για τις επόμενες μέρες. Ο λόγος;
Όπως πρώτοι σας είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό, κατά της tv personas, εκκρεμεί μια υπόθεση όσον αφορά στη ΣΔΟΕ. Η ίδια, λοιπόν, βρίσκεται υπό επιτήρηση, γεγονός που της δημιουργεί διάφορα προβλήματα στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις. Ένα από αυτά, είναι η συμφωνία που είχε κλείσει με γνωστό club της Λευκωσίας με σκοπό να εμφανιστεί και να κάνει ένα από τα πιο hot show της καριέρας της.
Το showtime-cy, το οποίο πρώτο έβγαλε την είδηση της απαγόρευσής της από τη χώρα, επικοινώνησε με τον επιχειρηματία του νυχτερινού μαγαζιού της Κύπρου, του night flight club στα Λατσιά Λευκωσίας ο οποίος και επιβεβαίωσε την προσωρινή αναβολή της καυτής εμφάνισης της Τζούλιας Αλεξανδράτου. «Η Τζούλια αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα και δεν θα μπορέσει αύριο να βρεθεί στην Κύπρο. Η ίδια μας διαβεβαίωσε ότι θα έρθει μέσα στις επόμενες δέκα μέρες», είπε, χαρακτηριστικά ο επιχειρηματίας. Βέβαια, το θέμα είναι πως η tv persona, έχει ήδη λάβει προκαταβολή για την παρουσία της στο club συνεπώς είναι δύσκολο να ακυρώσει την εμφάνισή της, γι αυτό αναμένεται απλώς να τη μεταθέσει.
Εμείς επικοινωνήσαμε με την Τζούλια Αλεξανδράτου η οποία δήλωσε αποκλειστικά στο gossip-tv.gr, τα εξής: «Είμαι στη δυσάρεστη θέση να κάνω γνωστό στους φίλους μου αλλά και στους επιχειρηματίες της Κύπρου που με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους και προσβλέπουν στη συνεργασία μας ότι, εξ αιτίας μιας παρεξήγησης μεταξύ ΣΔΟΕ και Εισαγγελίας Αθηνών βρέθηκα απολογούμενη για απόπειρα φοροδιαφυγής για εισόδημα που έχω δηλώσει. Για τον λόγο αυτό εκδόθηκε η με αριθμό 32/2001 πράξη του 7ου ανακριτή που μου επιβάλλει απαγόρευση εξόδου από τη χώρα μέχρι την έκδοση βουλεύματος, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να ανταποκριθώ σε ανειλημμένες επαγγελματικές μου υποχρεώσεις. Αισθάνομαι βαθειά θλίψη γι αυτό κι επιφυλάσσομαι να αποζημιώσω τους φίλους και συνεργάτες μου με τον καλύτερο τρόπο μόλις αυτό καταστεί εφικτό. Προς το παρόν είμαι υποχρεωμένη να συμμορφωθώ με την επιταγή της Δικαιοσύνης όσο κι αν αισθάνομαι ότι είναι άδικη.
Στην υπέροχη Κύπρο και στους ανθρώπους της θα βρεθώ αμέσως μόλις μου το επιτρέψει η έκδοση του βουλεύματος, ενώ επιστρέφεται άμεσα η προκαταβολή που έλαβα για την εμφάνιση μου.» Και μας ζήτησε, επίσης, να υπογράψουμε το κείμενο με το νέο της όνομα «Τζούλια Ντεσιρέ Αλεξανδράτου Χαντ». gossip-tv.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου