3.2.11

Το νέο DVD της Τζούλιας - Αιχμάλωτη στα χέρια των 2 Μαύρων Πανθήρων. (Αύριο στα περίπτερα!)

Αυτή τη φορά ο Σειρηνάκης χρειάστηκε να φέρει με ιδιωτικό τζετ δύο μαύρους πάνθηρες-foto-, έναν από τη Γαλλία κι έναν από την Αγγλία, για να δαμάσουν την ανυπότακτη Τζούλια. Πιθανός τίτλος «Οι μαύροι καβαλάρηδες» αλλά δε βάζω και το χέρι μου στην... φωτιά! Το σενάριο; Απίθανο. Η Tζούλια κυκλοφορεί γυμνή στους δρόμους της Βούλας -αλήθεια πότε έγινε το γύρισμα αυτό; Νύχτα; Μέρα; Η τροχαία η Δημοτική αστυνομία δεν πήρε χαμπάρι;- και κάποια στιγμή μπαίνει στην Porche της με σκοπό να συναντήσει τον έρωτα. Και τον συναντά στα πρόσωπα δύο μαύρων. Ναι. Το γύρισμα είναι ΟΜΑΔΙΚΟ. Πάρτι με... ρακές. Μάλιστα ο ένας από αυτούς είναι ο Big Willy. Ο έγχρωμος πορνοστάρ με το μεγαλύτερο... δεν το γράφω δεν το γράφω είμαι καλό παιδί... αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεστε (θα το πάθουμε το ψυχολογικό παρά τα όποια προσόντα όλων μας) και ο έτερος μαυρούκος ξεκινάει τώρα την καριέρα του. Μοιραία συστατική επιστολή θα του γράψει η Τζούλια. Οποία ΤΙΜΗ. Η ταινία είναι hardcore. Και σας το γράφω για να είμαι σαφής καθώς το μοναδικό σημείο της ταινίας που έχει σενάριο είναι αυτό που η Τζούλια κυκλοφορεί γυμνή και οδηγώντας αναζητά τον έρωτα. Όλη η υπόλοιπη ταινία έχει ανάσες βρυχηθμούς αχ βαχ αλλά και ατάκες όπως «τι μου κάνεις μαύρε μου... αράπη μου» και πολλά ακόμη σχόλια χρωματικού χαρακτήρα. Όσο για την τιμή; Κάτω από 15 Ευρώ. Βλέπετε η κρίση ακουμπά ακόμη και τις ταινίες που βοηθούν πολύ κόσμο να κοιμηθεί χαλαρά τις νύχτες... Από gossip-tv

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου