9.10.10

Αποπλάνησε την ανήλικη κόρη της ερωμένης του γνωστός επιχειρηματίας !!

Και τιμωρήθηκε με φυλάκιση επτά μηνών(!)
Ένοχος κρίθηκε γνωστός επιχειρηματίας για ασέλγεια σε βάρος της ανήλικης κόρης της ερωμένης του. Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας καταδίκασε τον 50χρονο σε ποινή φυλάκισης επτά μηνών για το αδίκημα που διέπραξε πριν από πέντε χρόνια. Ο κατηγορούμενος -σύμφωνα με το κατηγορητήριο, το οποίο βασίστηκε στη μαρτυρία ενός 16χρονου σήμερα κοριτσιού- εκμεταλλευόμενος την εμπιστοσύνη που του έδειχνε η μητέρα του παιδιού, με την οποία διατηρούσε ερωτικές σχέσεις, μπαινόβγαινε με άνεση στο διαμέρισμα της γυναίκας και κατά την απουσία της ασελγούσε σε βάρος της 12χρονης τότε κορούλας της. «Το κορίτσι ζήλευε τη μητέρα του και γι’ αυτό έκανε την καταγγελία εναντίον μου. Λέει ψέματα», υποστήριξε μεταξύ άλλων απολογούμενος ενώπιον του δικαστηρίου ο κατηγορούμενος επιχειρηματίας,
ο οποίος δεν αρνήθηκε μόνο την κατηγορία, αλλά και ότι διατηρούσε ερωτικές σχέσεις με τη μητέρα της ανήλικης μαθήτριας. «Η μητέρα της με παρενοχλούσε, ήθελε να συνάψω σχέσεις μαζί της. Εγώ όμως την απέφευγα. Αλλωστε, εκείνη την περίοδο είχα δεσμό με άλλη γυναίκα. Με την οικογένεια της μικρής είχα καλές σχέσεις, αλλά μόνο φιλικές» ισχυρίστηκε ο 50χρονος.
Το μέρος του επιχειρηματία πήρε η μητέρα της ανήλικης, ενώ αντίθετα ο πατέρας της ήταν καταπέλτης. Η μητέρα όχι μόνο δεν δήλωσε παράσταση πολιτικής αγωγής, αλλά υπεραμύνθηκε και της αθωότητας του κατηγορούμενου πρώην εραστή της.
«Δεν ξέρω αν η κόρη μου λέει αλήθεια, γιατί το επίμαχο διάστημα ήταν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση εξαιτίας του χωρισμού μου με τον πατέρα της, το φθινόπωρο του 2005, οπότε την έφερα από την επαρχία να ζήσει μαζί μου στην Αθήνα» είπε καταθέτοντας στο δικαστήριο ως μάρτυρας η μητέρα του κοριτσιού.
«Το παιδί μου δεν λέει ποτέ ψέματα. Κάθε δεύτερο Σαββατοκύριακο ερχόμουνα στην Αθήνα για να τη δω. Μου εκμυστηρεύτηκε ότι στα δώδεκά της ο κατηγορούμενος, που είχε ερωτική σχέση με τη μάνα της, την έβαζε στα πόδια του και τη χάιδευε στο στήθος της» είπε στο δικαστήριο ο πατέρας του κοριτσιού και πρόσθεσε:
«Μάλιστα, ανάμεσα στα άλλα η κόρη μου μου είπε ότι όταν η μάνα της καβγάδιζε μαζί του, έβαζε τη μικρή να τον παίρνει τηλέφωνο προκειμένου να τον πείσει να πάει στο σπίτι τους... Το παιδί μου όλα αυτά τα χρόνια από ντροπή και φόβο δεν είχε αποκαλύψει σε κανέναν την αλήθεια, ούτε και σε εμένα. Μίλησε για πρώτη φορά στην ανιψιά μου, που είναι φίλες, και στη συνέχεια σε εμένα».
Η σχέση της μητέρας της με τον επιχειρηματία συνεχιζόταν μέχρι το καλοκαίρι του 2009, οπότε η ανήλικη αποκάλυψε στην ξαδέρφη της το μυστικό που τη βασάνιζε πέντε χρόνια.
Καταλυτική στη διαδικασία ήταν και η κατάθεση της παιδοψυχολόγου που εξέτασε την ανήλικη. Σύμφωνα με τα επιστημονικά συμπεράσματά της, όσα της εκμυστηρεύτηκε το κορίτσι δεν αποτελούν αποκύημα της φαντασίας του. «Στη φάση που μου μίλησε ήταν σε καλή ψυχολογική κατάσταση και αποκλείεται να μου είπε ψέματα.
Μου έδωσε επαρκείς λεπτομέρειες γι’ αυτό που της συνέβη και μάλιστα μου έκανε εντύπωση που παρουσίαζε την ασέλγεια ως βιασμό. Αυτό σημαίνει ότι βίωνε τα χάδια του κατηγορουμένου σε βαθμό βιασμού. Αποκλείεται τα συναισθήματα που μου περιέγραψε να ήταν φανταστικά. Είχε βιώσει στο πετσί της μια κατάσταση που πλήγωνε την αθωότητά της» σημείωσε η μάρτυρας. Ετσι, οι ισχυρισμοί του κατηγορούμενου επιχειρηματία έπεσαν στο κενό και το δικαστήριο προχώρησε στην καταδίκη του.espresso

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου