15.10.10

Γνωστός τραγουδιστής αποκαλύπτει ότι του έδιναν κοκαϊνη;

"Τραγουδούσα και μου έδιναν κοκαΐνη και χασίσι, ως ένδειξη συμπάθειας. Όλοι πίνανε, όλοι ρουφάγανε και τα λοιπά''... Οι δηλώσεις αυτές ανήκουν σε έναν πολύ γνωστό τραγουδιστή, που κάποτε ο κόσμος παραληρούσε για χάρη του. Ποιος είναι;
 Ο Γιώργος Κοινούσης. Ίσως οι νεότεροι να μην τον γνωρίζουν (αν και παρ' ότι έχει εγκαταλείψει εδώ και πάρα πολλά χρόνια το τραγούδι, παραμένει γνωστός και στις νεότερες γενιές), αλλά υπήρξε μία εποχή που ο Γιώργος Κοινολυσης ήταν από τους μεγάλους ''stars'' του ελληνικού πενταγράμμου. Τα ραδιόφωνα έπαιζαν τα τραγούδια του συνέχεια, τα μαγαζιά που εμφανιζόταν γεμίζαν ασφυκτικά και οι επιτυχίες διαδέχονταν η μία την άλλη... Τι συνέβαινε όμως στα παρασκήνια; Ο Γιώργος Κοινούσης αποκαλύπτει την σκοτεινή πλευρά της νυχτερινής διασκέδασης σε μία συγκλονιστική συνέντευξή του στο περιοδικό ΕΓΩ. "Όλοι πίνανε, όλοι ρουφάγανε, και τα λοιπά. Εγώ έφυγα από το χώρο χωρίς καν να προλάβω να μεθύσω. Όποιος με ακολούθησε σώθηκε. Όταν μου έδιναν κοκαΐνη, το πετούσα αμέσως στην τουαλέτα", λέει και προσθέτει:
"Τραγουδούσα και μου έδιναν κοκαΐνη και χασίσι, ως ένδειξη συμπάθειας." Ο Γιώργος Κοινούσης εγκατέλειψε το τραγούδι, την ώρα που βρισκόταν στο απόγειο της δόξας του. ''"Ήμουν άνθρωπος ασυμβίβαστος. Ήρθα, τα είπα κι έφυγα.'' σχολιάζει. Από τότε ήρθε πιο κοντά στον Θεό και δεν είναι λίγες οι φορές, που έχει συμμετάσχει σε τηλεοπτικά πάνελ για θέματα θρησκευτικού περιεχομένου. "Τι να κάνω τα σουξέ μπροστά στις αξίες που γνώρισα; Γνώρισα το Θεό. Έκανα νηστεία και προσευχή. Η διακοπή με έκανε σήμερα να είμαι καλύτερος." εξηγεί. Και κρατάει μία δήλωση - βόμβα για το τέλος, αφού αρνείται να πει περισσότερα για τα παρασκήνια στον χώρο του τραγουδιού. ''Αν πω όσα ξέρω, θα με σκοτώσουν''...

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου