27.8.10

Έλσα Παπαδημητρίου: "Η ΝΔ είμαι εγώ. Ποιος θα με διώξει;"

Ο Δράκος θα φέρει ….διαγραφές !!
Τεταμένες είναι οι σχέσεις της Έλσας Παπαδημητρίου με την Ρηγίλλης μετά τις δηλώσεις που έκανε το πρωί η πρώτη υποστηρίζοντας παράλληλα: «Είμαι βουλευτής της ΝΔ σταθερά και συνεχώς για 20 χρόνια. Η ΝΔ είμαι εγώ. Είμαι και εγώ. Ποιος θα με διώξει από τη ΝΔ;». Από την Ρηγίλλης στέλνουν «μήνυμα» ότι το θέμα διαφοροποιήσεων των βουλευτών από τις οδηγίες του Α. Σαμαρά θα λυθεί τις επόμενες ημέρες είτε προς την μία, είτε προς την άλλη κατεύθυνση, ενώ αιχμές κατά της κ. Μπακογιάννη άφησε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Κ. Τζαβάρας
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του κρατικού καναλιού ο κ. Τζαβάρας υποστήριξε «υπάρχει κάποιος που είναι έξω από το κόμμα και με ένα τηλεκοντρόλ κινεί διάφορα στρατιωτάκια προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση». Zougla.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου