22.5.10

Αγωγή να πληρώσει ο δήμαρχος τα ….σπασμένα δόντια

Τον λογαριασμό για τα σπασμένα της δόντια στέλνει... στον δήμαρχο νεαρή γυναίκα από τη Γλυφάδα που κατέστρεψε την οδοντοστοιχία της από πτώση της σε πολυσύχναστο πεζοδρόμιο του δήμου.
Η άτυχη γυναίκα διεκδικεί σε αγωγή που κατέθεσε στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πειραιά το ποσό των 50.000 ευρώ από τον δήμο Γλυφάδας, λόγω της βλάβης που υπέστη όταν το πόδι της βούλιαξε σε ανοιχτή λακκούβα πεζοδρομίου.
Σύμφωνα με όσα εξιστορεί στην αγωγή της,… το περιστατικό συνέβη το πρωινό της 1ης Νοεμβρίου του 2007 και ενώ «βάδιζα κανονικά επί του πεζοδρομίου στη συμβολή των οδών Μεταξά και Α. Παπανδρέου, στη Γλυφάδα, το πόδι μου βούλιαξε σε ανοιχτή λακκούβα διαστάσεων περίπου 0,25 τ.μ., με αποτέλεσμα την πτώση μου στο έδαφος και τον σοβαρό τραυματισμό μου». Από την απότομη και σφοδρή πτώση της στο χαλασμένο πεζοδρόμιο η ενάγουσα χτύπησε στο πρόσωπο και τα πόδια, ενώ έχασε δόντια από την άνω γνάθο και της παρουσιάστηκε οίδημα στο δεξί ζυγωματικό, τη μύτη και τα γόνατα.
«Κατόπιν τούτου μεταφέρθηκα άμεσα στο οδοντιατρικό κέντρο της περιοχής, όπου την ίδια μέρα έγινε εξαγωγή οδόντων με συρραφή των ούλων, αφαίρεση μέρους παρειακού πετάλου στην περιοχή, καθότι υπήρχε κάταγμα στο οστό. Η οδοντοθεραπεία και οδοντοπροσθετική συνεχίστηκε και τις επόμενες ημέρες από τον ίδιο χειρούργο οδοντίατρο σχεδόν σε δεκαοκτώ δόντια μου. Η θεραπεία μου, πέραν των ανωτέρω, περιλάμβανε τη λήψη ισχυρών αντιβιοτικών φαρμάκων πρωί-βράδυ. Το ατύχημά μου ανέφερα αυθημερόν στο Αστυνομικό Τμήμα Γλυφάδας και υπέβαλα μήνυση για σωματικές βλάβες κατά παντός υπευθύνου. Αποκλειστικός υπαίτιος του ατυχήματος και του τραυματισμού μου είναι ο εναγόμενος δήμος Γλυφάδας», υποστηρίζει η γυναίκα, «καθότι δεν αντικατέστησε ως εκ του νόμου όφειλε το χαλασμένο πεζοδρόμιο, μέρος του οποίου είχε αποκολληθεί εντελώς και ως εκ τούτου είχε δημιουργηθεί λακκούβα άκρως επικίνδυνη για κάθε περαστικό».
Espresso

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου