24.12.09

Αγωγή και μήνυση του Γ. Ραγκούση στο Πρώτο Θέμα για το Laptop


Ο Υπουργός Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Γ. Ραγκούσης απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με σημερινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτο Θέμα με τίτλο « Δύο στους τρεις Υπουργούς άρχισαν τα «δωράκια» - τους χαρίσαμε από έναν υπολογιστή, ποιοι το δέχτηκαν και ποιοι όχι » , δήλωσε τα εξής:
Επειδή ποτέ κατά τη διάρκεια της δημόσιας παρουσίας μου δεν έχω δώσει το δικαίωμα σε κανέναν, έστω και να νομίσει, ότι μπορεί να μου χαρίσει κι εγώ να αποδεχτώ πάσης φύσεως «δώρα» .
Επειδή ποτέ δεν παρέλαβα ούτε άλλωστε επρόκειτο να αποδεχτώ «δώρο» - υπολογιστή..

Επειδή ποτέ κανείς δεν μου πρότεινε προσωπικά να μου χαρίσει «δώρο» -υπολογιστή
Επειδή τη μοναδική φορά που πράγματι εστάλη στο γραφείο μου, από γνωστή εταιρεία υπολογιστών ως δώρο ένας υπολογιστής, τον επέστρεψα αμέσως με την παρακάτω επιστολή που απέστειλα στις 15 Οκτωβρίου 2009 (A.Π. 13- είναι στη διάθεση οποιουδήποτε αντίγραφο της επιστολής) προς τον κ. Θ. Φέσσα:
« Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις θερμές ευχές και την πολύ ευγενική σας χειρονομία. Σας παρακαλώ όμως να κατανοήσετε και να σεβαστείτε το γεγονός ότι δεν μου επιτρέπεται να κρατήσω το δώρο που μου στείλατε.»
Για όλους τους παραπάνω λόγους και επειδή πιστεύω ότι σκόπιμα και συνειδητά η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» και εν γνώσει της ότι ποτέ δεν ήρθε σε επικοινωνία μαζί μου, καθώς και ποτέ δεν απέστειλε κανένα «δωράκι» προς εμένα, προσέβαλε βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου ως δημόσιου λειτουργού και πολίτη, έδωσα εντολή στους πληρεξούσιους δικηγόρους μου να υποβάλλουν αγωγή και μήνυση εναντίον της εφημερίδας.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου