19.12.09

Τάνια Κέλλυ Η ατζέντα γνωστής τρανσέξουαλ "καίει" την Αθήνα


Η καυτή ατζέντα της Τάνιας Κέλλυ σε... κοινή θέα! Η γνωστή από τις τηλεοπτικές εμφανίσεις της τρανσέξουαλ ετοιμάζει βιβλίο-φωτιά που θα δυναμιτίσει την κοσμική Αθήνα και τη showbiz. Στις σελίδες του, η Τάνια θα «φωτογραφίζει» ανθρώπους με τους οποίους είχε σχέσεις, δίχως να αφήνει περιθώρια για λάθος... εκτίμηση από το αναγνωστικό κοινό, περιγράφοντας με (γλαφυρές) λεπτομέρειες τις σεξουαλικές ιδιαιτερότητές τους.
Αποφάσισε να εκδώσει το συγκεκριμένο βιβλίο -αυτή την περίοδο τη «μαρκάρουν» τρεις εκδοτικοί οίκοι- καθώς είναι αποφασισμένη να ανοίξει νέο κεφάλαιο στη ζωή της. Παντρεύεται σύντομα και μέσα από αυτές τις σελίδες κλείνει τους παλιούς λογαριασμούς και διαγράφει οριστικά το παρελθόν. Σε αυτή τη φάση διορθώνει το τελευταίο κεφάλαιο. Παράλληλα, όπως είναι φυσικό, ανυπομονεί να φορέσει νυφικό στο πλευρό του αγαπημένου της Τάσου. Για όλα τα πλάνα της μιλάει -και είναι χειμαρρώδης, ως συνήθως-..

αποκλειστικά στην «Espresso».
Το πρώτο κεφάλαιο της ζωής της έκλεισε και ένα άλλο άνοιξε στα δεκαέξι, όταν από αγόρι έγινε γυναίκα. Εκτοτε μπήκε στα κοσμικά πάρτι και στην πορεία έκανε δεσμούς με επωνύμους. «Το βιβλίο αυτό στην ουσία είναι όλη μου η ζωή πριν από το γάμο μου που θα γίνει στα τέλη Δεκεμβρίου. Γράφω τα πάντα, για τις σχέσεις μου με επώνυμους και ανώνυμους, για εκείνους που με εκμεταλλεύτηκαν και με ποιο τρόπο, για ανθρώπους που ήταν στο περιθώριο και δεν ήθελαν να δείξουν ότι ήταν με μένα, για τη ζωή μου, για το πώς αποφάσισα να αλλάξω φύλο, πώς ζούσα πριν και πώς τώρα που ετοιμάζομαι να παντρευτώ...»
«Ο βιτσιόζος τραγουδιστής, ο ηθοποιός που έκανε πως δεν με γνώριζε και το μοντέλο που με φόβισε»
Η Τάνια θα «φωτογραφίζει» τους πάντες με λεπτομέρειες, ωστόσο δεν πρόκειται να τους κατονομάσει. Αυτό το θθεωρεί κατινίστικο. Αν όμως νιώσει ότι απειλείται -μετά την κυκλοφορία του βιβλίου βεβαίως- δεν θα διστάσει να πει στις αρχές ποιοι είναι. «Με έναν ηθοποιό -πολύ γνωστό- παλιότερα είχαμε σχέση και μάλιστα πολύ καιρό. Δεν βγαίναμε μαζί πουθενά, βρισκόμασταν μόνο στο σπίτι του ή στο σπίτι μου. Διακοπές κάναμε αποκλειστικά και μόνο στο εξωτερικό. Δεν ήθελε να μάθει κανείς ότι είχαμε σχέση. Ακόμη και σε event όπου και οι δύο ήμασταν καλεσμένοι υποκρινόταν ότι δεν γνωριζόμασταν. Ετυχε να βρεθούμε στη Μύκονο στην ίδια παρέα και έκανε ότι δεν με ήξερε. Η σχέση μας αφορούσε μόνο εμάς. Μου ψώνιζε ακριβά ρούχα, αλλά αν κάτι δεν ήταν στο μέγεθός μου ή δεν ανταποκρινόταν στα γούστα μου, πήγαινε εκείνος και το άλλαζε. Ερχόταν στο σπίτι ή με το κράνος ή με γυαλιά και σκουφί» τονίζει και περνάει στο δεύτερο «πικάντικο» κεφάλαιο του βιβλίου, με διάσημο τραγουδιστή: «Με τον συγκεκριμένο δεν είχαμε ακριβώς σεξουαλικές σχέσεις. Απλώς, ήμουν το “αντικείμενο της ηδονής” για εκείνον. Εκείνος ήταν πολύ βιτσιόζος. Του άρεσε να τον δένω στο κρεβάτι, να φοράω ψηλά τακούνια, να τον πατάω σε όλο το κορμί, να “χτυπιέμαι” στον καθρέφτη και να κάνει διάφορα... σεξουαλικά κόλπα μόνος του, δίχως καν να τον ακουμπάω. Οταν μάλιστα βρισκόταν στην πίστα μού πετούσε λουλούδια!»
Η Τάνια Κέλλυ μιλάει και για μοντέλο που «τώρα πια -όπως χαρακτηριστικά μας λέει- είναι ηθοποιός. Ανεβήκαμε στη μηχανή του και αντί για το σπίτι μου, με πήγαινε σε πάρκο. Φοβήθηκα πάρα πολύ πάνω στη μηχανή του γιατί έτρεχε σαν τρελός. Του είπα να σταματήσει για να κάνουμε έρωτα και σηκώθηκα και έφυγα τρέχοντας. Παράλληλα, τον φοβόμουν κιόλας!» λέει και συμπληρώνει: «Ενας πολύ γνωστός επιχειρηματίας με έπαιρνε με το σκάφος του και οργώναμε όλα τα νησιά. Εχουν περάσει πολλοί άνθρωποι από τη ζωή μου. Η μητέρα μου μάλιστα είχε γνωρίσει κάποιες από τις σχέσεις μου».
«Εχει να “καεί” πολύς κόσμος από αυτό το βιβλίο και μάλιστα έχω πάρει τα μέτρα μου. Δεν έχω σωματοφύλακες, αλλά αν νιώσω ότι απειλούμε με οποιονδήποτε τρόπο, θα δώσω τη λίστα με τα πραγματικά ονόματα αυτών που αναφέρω στους αρμοδίους. Εχει επίσης ενημερωθεί και ο δικηγόρος μου για οτιδήποτε μπορεί να μου συμβεί. Εχει στα χέρια του όλα τα στοιχεία. Αυτά τα έγραψα στο βιβλίο μου για να δείξω το άλλο τους πρόσωπο. Κράζουν και χλευάζουν ανθρώπους που άλλαξαν φύλο και εκείνοι κάνουν τα χειρότερα και κρύβονται πίσω από μια μάσκα. Εγώ παντρεύομαι και δεν θέλω να ασχοληθώ με τον κάθε βιτσιόζο. Κλείνω αυτό το κεφάλαιο που σηματοδοτεί όλους τους “δήθεν” με τους οποίους ήμουν κάποια στιγμή μαζί».
«Η μητέρα μου είναι αντίθετη με το γάμο»
Η Τάνια Κέλλυ με συγκίνηση και πολύ μεγάλη προσμονή, όπως δείχνουν τα λόγια της, μιλάει στην «Espresso» για τον επικείμενο γάμο της. «Στις 28 με 29 Δεκεμβρίου παντρεύομαι! Περιμένουμε την οριστικοποίηση της ημερομηνίας. Το μυστήριο θα τελεστεί σε ένα χώρο έξω από την Αθήνα. Ολα είναι έτοιμα. Με τον Τάσο -έτσι λέγεται ο αγαπημένος μου- είμαστε μαζί εδώ και ενάμιση χρόνο. Ο έρωτάς μας ήταν κεραυνοβόλος. Εκείνος είναι ιδιωτικός υπάλληλος και εγώ αυτή τη στιγμή κάνω δημόσιες σχέσεις σε μαγαζί στην Ιερά οδό. Το βιβλίο μου το διάβαζε μαζί μου ενώ το έγραφα και το βρήκε πολύ ενδιαφέρον. Το “ρούφηξε”. Ο γάμος μας θα γίνει σε πολύ κλειστό κύκλο, σε ένα σπίτι με εκκλησάκι δίπλα στο κύμα. Το νυφικό μου είναι με Swarovski και βαθύ ντεκολτέ. Κουμπάροι μας θα είναι δύο καλοί μας φίλοι, ο Γιώργος, φίλος του γαμπρού και η Διονυσία, δική μου φίλη. Η τελετή θα γίνει παρουσία του πατέρα μου και φίλων. Η μητέρα μου θα απουσιάζει γιατί είναι αντίθετη σε αυτό το γάμο. Μετά θα ακολουθήσει πάρτι στο χώρο του κτήματος».
Espresso

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου