6.11.09

Καλομοίρα : «Θα ξαναπήγαινα στη Eurovision αν είχα καλό τραγούδι!»


Συνέντευξη έδωσε η Καλομοίρα στο περιοδικό «Λοιπόν» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στις προετοιμασίες του γάμου της, τη βράβευσή της στα «Elios Awards» και το ενδεχόμενο να εκπροσωπήσει για ακόμα μια φορά την Ελλάδα στη Eurovision.
Πριν από μερικές εβδομάδες έγινε γνωστό πως η Καλομοίρα θα βραβευτεί από την ελληνοαμερικανική πολιτιστική οργάνωση Elios και η ίδια δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για τη μεγάλη βραδιά. «Ετοιμάζομαι για το Σαν Φρανσίσκο όπου θα παραλάβω το βραβείο Best Performing Act και αμέσως μετά την εκδήλωση θα δώσω συναυλία», δήλωσε η τραγουδίστρια.
Όσον αφορά τον επικείμενο γάμο της με τον εκλεκτό της καρδιάς της,

Γιώργο, και τη δημιουργία της δικής της οικογένειας, η Καλομοίρα ανέφερε: «Ο γάμος θα γίνει το φθινόπωρο του 2010 στην Αμερική. Ένα παιδί είναι στα σχέδιά μας. Θέλω να είμαι μικρή όταν κάνω παιδί για να έχω την ενέργεια να παίζω μαζί του. Το σίγουρο είναι πως όταν κάνω παιδί, ο χρόνος μου θα είναι αφιερωμένος σε αυτό και η καριέρα μου θα περάσει σε δεύτερη μοίρα».
Η Καλομοίρα δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη Eurovision και τις γλυκόπικρες αναμνήσεις που αποκόμισε από την εμπειρία της. Δεν δίστασε να διευκρινίσει πως «Θα το σκεφτόμουν να ξαναπάω αν είχα καλό τραγούδι. Όμως θα ήθελα να περιμένω ένα χρόνο και μετά βλέπουμε. Ήταν μεγάλο μάθημα για εμένα, αλλά τώρα έχω γυρίσει σελίδα. Χαίρομαι όμως που συνέβησαν όλα αυτά γιατί έμαθα πολλά από αυτή την ιστορία».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου