24.10.09

Δημήτρης Αβραμόπουλος στην Αρκαδία – Οτιδήποτε διχαστικό μακριά από εμένα !!!


Ο κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος επισκέφθηκε χθες Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2009, το Νομό Αρκαδίας, όπου είχε συνάντηση με στελέχη και φίλους της Νέας Δημοκρατίας. Σήμερα ο κ. Αβραμόπουλος θα επισκεφθεί τη Σπάρτη, όπου θα έχει επίσης επαφές με στελέχη της Παράταξης. (Ξενοδοχείο Sparta Inn-ώρα 17:30).
Ακολουθούν δηλώσεις του κ. Αβραμόπουλου από την Αρκαδία:
«Οτιδήποτε διχαστικό μακριά από εμένα. Από την πρώτη κιόλας ημέρα, και στη διακήρυξή μου, έχω στείλει ένα μήνυμα προς όλους και κυρίως προς τους ανθυποψηφίους μου.

Ότι προέχει η ομοψυχία, η ενότητα και η αλληλεγγύη. Θα πρέπει να καταλάβουμε κάτι πολύ απλό και αυτονόητο. Ότι ανήκουμε όλοι στην ίδια οικογένεια. Δεν πρόκειται για αντιπάλους, δεν πρόκειται για διαφορετικά κόμματα.
Είναι αλήθεια, ότι ακολουθούμε δρόμους παράλληλους προς ένα συγκεκριμένο προορισμό, προς ένα συγκεκριμένο στόχο. Για αυτό λοιπόν θεωρώ, ότι είναι αυτονόητο να συζητάμε - κάτι που κάνω, δεν σας κρύβω καθημερινά, με όλους τους ανθυποψηφίους μου. Πρέπει να έχουμε ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας, και το κυριότερο, να ομονοούμε και να συμφωνούμε.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, μην έχετε καμία αμφιβολία, ότι η Νέα Δημοκρατία θα βγει πανίσχυρη, ενωμένη, δυνατή. Θα της ανοίξει και πάλι ο δρόμος, που θα την επαναφέρει, ως κεντρικό πρωταγωνιστή στα πολιτικά δρώμενα της χώρας. Και δεν θα αργήσει η μέρα, που ο ελληνικός λαός θα την εμπιστευτεί και πάλι.
Ωστόσο, την ευθύνη για την ενότητα και την αλληλεγγύη την έχουμε όλοι μας. Από τον τελευταίο οπαδό μέχρι την ηγεσία. Και ιδίως εμείς οι υποψήφιοι. Για αυτό είπα, από την πρώτη κιόλας ημέρα, και το θυμόσαστε, ότι πρέπει να κρατήσουμε σε υψηλό επίπεδο δημοκρατικού και πολιτικού πολιτισμού και τις δικές μας σχέσεις.
Θεωρώ, ότι είμαστε σε καλό δρόμο και ότι στο τέλος αυτής της διαδικασίας, αυτής της διαδρομής, θα έχει νικήσει, πάνω από όλα, η ενότητα της παράταξής μας.»

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου